Cockpit

Igår hade jag och mamma myskväll (: hon kom ju i lördags och har sovit här i två nätter nu. Det bästa med att bo en bit ifrån är att det blir mer kvalitetstid. Vi åkte hur som helst till Linköping. Jag älsklingen Hector och mamma. Mamma bjöd oss på middag och sen åkte Sebastian och Hector hem för lite pappa och Hector tid. Mysiga dom är (: är glad att Sebastian alltid är så engagerad. Han är helt klart ett toppenval till pappa till mina barn! Bästa beslutet ever (; dom hade haft en jättemysig kväll ihop! Jag och mamma satt oss på en uteservering och drack drink. Jag drack en alkoholfri söt sak och mamma tog dn latte. Satt länge innan vi gick och köpte godis till bion. Såg nya svenska komedifilmen "cockpit" riktigt bra! :D sen åkte vi hemåt. Bra kväll blev det! Nu ligger Hector och sover lunch och jag och mamma vilar. Sen ska vi åka in till Linköping och möta upp älsklingen och köpa lite mat. Ikväll blir det lasagne med sallad och bara ta det lugnt. Har varit full rulle dom senaste dagarna med besök, födelsedag och kalas :D man blir trött lätt när man är gravid (; kan inte fatta att han är här snart. Vad vi längtar!! :D Vi hörs senare! Hoppas ni mår bra <3 Våran Snutte på sitt allra första födelsedagskalas! Han fick så fina saker och det blev så lyckat! <3 han har enormt fina människor i sitt liv. Tack alla ni som var med och firade Hector.


Kommentarer
Postat av: mimmi winter

en bra mamma verkar du ha.. =)

2012-08-06 @ 18:24:25
URL: http://www.nattstad.se/MimmiWinter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback