Helmer är här

Han är här, han är SÅ mysig och fin!! Vår nya familjemedlem Helmer är en norsk skogskatt. Fina! Vi måste ta bort vår älskade Julius imorgon :( under 3,5 år har jag kämpat för honom men han har slutat svara på mediciner och det går inte längre. När grannens katt fick ungar fastnade vi för Helmer och igår flyttade han hem till oss. Gosig och självständig. Så småning om blir han utekisse! Men nu ska han få veta att det är här han bor (: vi är ledsna för Julius. Och det är stor del i varför jag inte orkat blogga så mycket. Det och att min ork är på noll just nu. Tog musten ur mig att ha kalas och allt folk här. Haha.


Kommentarer
Postat av: mimmi winter

neeeeej... :(((((

2012-08-07 @ 21:46:26
URL: http://www.nattstad.se/MimmiWinter
Postat av: Natalie

Förstår precis hur du känner. Aldrig kul när ens djurvänner mår dåligt eller än värre måste gå denna vägen till mötes. Ska tänka extra mycket på er idag!
Kramar
Och Helmer är förresten jättesöt ;)

2012-08-08 @ 08:53:24
URL: http://happilywithyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback