Klossar

Klossarna blev succé! Visste väl att han skulle uppskatta dom! :D jag bygger torn och han välter, skrattar och slår ner ett till torn.

Nu sitter vi på golvet i Hectors rum och Helmer ligger i mitt knä, Hector sitter och pillar med sina leksaker och pappa Sebastian är påväg hem! Kort dag idag! Han jobbar över så mycket så vi längtar massa efter honom nu :D mysigt!

Jag tänkte måla klart första varvet på spjälsängen blir fint!! Svart som natten! Mot den fina retro tapeten med ugglorna! Känns så kul att vi tillsammans har kommit fram hur det ska se ut. Sebastian brukar lämna inredning till mig. Men jag vill att han är mer delaktig såklart! Och i bebis rummet är han det verkligen! :D

Jag fyndar retro leksaker på tradera och ebay och vi blandar ny och gammal inredning. Snart sätter vi igång på riktigt (: ingen panik dock. Han sover ju hos oss första tiden.

Hoppas ni har en fin dag! Pussar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback