Trött och mysig tisdag

Idag är det en sån där mysig dag. Nyduschad insmord med bodyshops bodybutter och sköna mjukisbyxor! Jag och Hector sitter och gosar i soffan och tittar på någon svensk film "puss" han är riktigt kramig och borrar in huvudet i halsen på mig. Funderar på om vi ska gå ut i köket och baka. Det blir oavsett en lugn dag! Plugga gör jag varje dag så det är redan inlagt i planeringen när Hector sover. Men dagens plan framförallt är vila!

Vad hittar ni på idag? Va kul att så många följer oss på instagram :D


Kommentarer
Postat av: Madeleine - om livet i the OC

Vi åker till Mexico imorrn, så idag ska jag packa det sista, tvätta lite och allt sånt :)

2012-08-28 @ 16:55:13
URL: http://www.maddes-cali-dreamin.com
Postat av: Mia

Åh Fanny har du/ni instagram, va heter ni där? :) vill gärna följa er även där. KRAM

2012-08-28 @ 20:02:10
Postat av: Marielle

Så fin bild på er fina kille. Jag är kär i mössan och önskar att jag hittat ett sånt tyg.

2012-08-29 @ 22:04:43
URL: http://donnadeluxe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback