Beautiful


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!

Vad gör du i Eskilstuna? Tyckte jag kände igen siluetten, så inser jag att det är ju vid eskilstunaån, jag bor nämligen här. Jag är en av dina läsare, jag läser här nästan varje dag och har gjort det länge nu.. Jag har nog följt dig av och till i 2-3 år nu.



Kram

2012-02-05 @ 11:16:18
Postat av: Fanny

Hej Emma :) precis vi har varit i Eskilstuna i helgen :D Sebastians chef bjöd hela familjen på hotell här. För idag jobbar han här :) därför har vi varit här! Första gången! Mysig stad! Va kul att du följt bloggen så länge :D sånt blir man glad av! Hojta till om du vill ses på en fika innan vi åker :) kramar

2012-02-05 @ 11:52:56
Postat av: Emma

Hej!

Vad mysigt att bli bjudna på hotellvistelse. Jo jag tycker det är härligt här! Vad söt du är, när åker ni hem igen?

Kram

2012-02-05 @ 15:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback