Första VUL

Idag fick vi se vår lilla bebis! :D "den ser glad ut" sa barnmorskan och så vinkade liten till oss. Hjärtat slog ett dubbelslag! Älskling! <3 det är alltså bara en skatt i magen (; lite lättat är jag, haha! Även fast jag älskar barn och vill ha fler så mja. Tre blöjbarn runt benen. Haha! Allt såg jättefint ut och den 6 mars blir UL jag kommer gå dit men Linda! Blir en mysig dag med frukost ihop, UL och sen ska vi på handledarekurs ihop (: nu ska jag minsann skatta kortet (; har ju fått fina vänner i Linköping och att hänga ihop på mammaledigheten är mysigt!

Idag är det fettisdagen och jag och älsklingen firar den med att baka semlor :) det luktar riktigt gott i köket vill jag lova! Mysig kväll med god middag (italiensk salamipaj med riven parmesan och färsk basilika med sallad) och semlor och te till en film! Sen hopp i säng (: kanske kollar filmen i sängen det är ju så mysigt!

Köpte två retro bodys idag till Hector via en sida på fb som byter och säljer/köper saker! Så slipper man frakten! Perfekt (:

Ska ta och göra middagens sallad! Hoppas ni har en riktigt mysig kväll! Vi hörs mer imorgon! Puss!

 


Kommentarer
Postat av: Helena

Grattis Fanny, så underbart härligt!!!

Du, om du har tid och lust någongång kanske du vill skriva lite om hur det är att ha sphynx katter? Lite om deras personlighet, skötsel, vad man bör tänka på innan man låter en sån flytta in, hur länge de klarar sig ensamma osv. Jag blir så sugen:-))

Kram

2012-02-22 @ 09:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback