Frukost

God morgon! Hoppas ni sovit gott! Jag sov jättegott! Och vaknade vid sex av att världens bästa kom in med frukost på sängen med smörgåsar juice och levande ljus. Och idag mådde jag inte illa (; mysig start på dagen! Tack älskling <3

Jag äter var tredje timme nu när det bor en bebis i magen för att slippa må mer illa än om jag är hungrig. Så sitter jag nyduschad i myskläder och äter en tallrik havregrynsgröt med skivad banan, kanel och mjölk. "efter tio" börjar precis på tv och det tänkte jag kolla lite på! Sen ska jag sätta mig med företaget, väntar på mejl från min domänsida om det går att få tillgång till en varukorg! Därav lite försenat! Men den är snart igång (: ska bli såå kul!

Resten av dagen blir företag, plugga körkortsteori, städa lite och massa Hectormys! Han har sin första förkylning! Lilla gubben! Tycker han varit väldigt frisk iallafall det första levnadsåret är barn förkylda 5-8 ggr.. Frisk liten snuttis (: så vi vilar och myser hemma idag!

Jag önskar er en underbar onsdag och hoppas ni mår hur bra som helst (: vi hörs sen! Puss!

 


Kommentarer
Postat av: M

Gröt med skivad banan o kanel är sååååå GOTT!

2012-02-22 @ 14:04:13
Postat av: fanny

m: håller med! mums mums :D

2012-02-22 @ 14:29:37
Postat av: Annica

Elias har också varit väldigt frisk sina 2 första levnadsår, några få förkylningar och 1 magsjuka men vänta bara till Hector börjar på förskolan, det första året är de sjuka för jämnan

2012-02-22 @ 22:17:52
URL: http://annista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback