Du är allt. färgstark och underbar!

min kärlek är påväg hem. febervågor, älskade. ta hand om. jag saknar honom. varje gång han kysser mig hejdå. så saknar jag honom. att han kommer hem varje dag nu, det värdesätter jag högt. att få vara nära honom är som healing för själen. att ha honom att luta sig emot, det är ovärdeligt. det vi har är så fint. älskar det! med honom lever jag ända ut i fingertopparna. på riktigt. tack för att du alltid finns. alltid tror. alltid vågar. alltid är du. för jag älskar varje liten centimeter av dig.

jag är så lycklig. att orka lite till, det ger belöning. och så är vardagen som ibland kan kännas grå, plötsligt sprakande vackert färgglad igen. love life!



jag älskar att få vara din.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback