Läsarmejl

Jag får mejl från er dagligen och varenda en av er tror att jag inte orkar läsa! Men vet ni vad! Det gör jag vart enda ord! Flera ggr till och med! Jag mejlar med många tjejer som läser bloggen om självkänsla, att ta sig upp, gå vidare, orka, se positivt i saker som känns jobbigt, stöttar och uppmuntrar!

Tvivla aldrig på att höra av er. Trots att jag inte hinner blogga i den mån jag önskade så tar jag min ALLTID tid till att hjälpa er! Det lovar jag! Efter inlägget jag skrev om att det blir vad man gör det till fick jag x antal mejl! Och vartenda en är noga genomläst!! Jag skulle aldrig ignorera en hand som ber om hjälp! Aldrig! Jag kommer ta mig tid imorgon och svara er! Ville bara att ni vet om (speciellt du som frågade hur man faktiskt gör för att ändra någonting som man inte mår bra av att leva i) att jag är glad att du mejlade! Vill ju hjälpa!

Sov gott nu underbara! Imorgon är en ny dag med nya möjligheter och vet ni? Det är aldrig aldrig försent att tänka i nya banor!

<3 natti.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är helt OTROLIG! :) Man kan inte undgå att bli "smittad" av alla positiva känslor & tankar du har!



Önskar hela fam Cobert en bra alla hjärtans dag idag!



Kram M

2012-02-14 @ 09:24:47
Postat av: Ami

Hej fina Fanny! Ville bara önska dig och din fina familj en underbar alla hjärtans dag! kram!

2012-02-14 @ 10:56:35
URL: http://insidepain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback