Skogen och polisdrama!

Haha vi råkar fanimej alltid ut för tokigheter jag och Ann :P nu står vi mitt i skogen och väntar på polisen! Vi såg en hund springa ut på vägen och skälla som bara den. Så upp i skogen, skällde och försökte få med oss! Vi ringde polisen för att säga att vi hittat en hund mitt i skogen. Av vår förklaring trodde polisen jag pratade med att det kunde ligga någon i skogen.. Uh ): hoppas dom har fel. Står väl nått galet på löpsedeln imorgon "två unga tjejer ville rädda liv på främling och blev mördade ute i skogen" nej fy i helvete! Vi sitter och skrämmer upp varandra :P vi måste stanna här tills dom kommer. Och Ann är helt uppspelt och skrämmer upp mig haha! Jag dör!

Har varit och tryckt i oss kebab pizza och köpt för mycket godis! Och snart ska vi hem och myspysa!

Ha en wounderful kväll (: puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback