Whyyyy!?

Varför vaknar jag upp mitt i natten och är hur pigg som helst och vill gå upp och laga en storslagen trerätters middag och gå ut och leka i snön..? Nu har jag legat vaken i 1,5 timme. Är det för att jag är gravid?! Eller för att jag trodde att jag skulle ha ett barn som skulle hålla mig vaken om nätterna..? Eller för att sebastian andas så högt att jag inte kan komma till ro.. Känslo jag vet! (; ska nog tassa upp och äta en macka. Mår illa! Jag mår typ illa så fort jag inte är mätt. Men det är det enda jag egentligen känner av som är jobbigt med den här graviditeten. Lyxigt! Idag (onsdag) går jag och bebis in i vecka 10. Alltså 9+0. Inne i riskveckorna fortfarande. Men jag är inte orolig. En klok man en av dom bästa faktiskt (min fd svärfar Alexanders pappa) sa till mig en gång "Fanny ta inte ut sorgen i förskott, då riskerar du att få uppleva den två gånger" ja precis! Han var en människa som satt spår i en. Jag saknar honom! Mycket! Vissa människor är så, det är inte många som fastnar, men när dom väl gör det.. Då har dom verkligen fastnat.

Livet är bra härligt! Komiskt och underligt! Sorgset och lyckligt. Precis som det alltid varit - och alltid kommer vara.

Nu - mackor och kall oboy! Ps bilden är tagen i vecka 8. Ska ta och bli lite ner effektiv på bildmagefronten. Lovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback