Bada

Vi har badat med Hector när vi hälsat på min mamma. Släcker ner, tänder ljus, sättet på klassisk musik och sjunker ner. Han älskar det! Även fast han ser helt ställd ut på bilden (; plaska är nog det bästa Hector vet!

Nu har både jag och liten ätit lunch. Det blev pasta carbonara för mig och banangröt med mosad banan till honom! Ska sätta mig i soffan med en kopp te och nya "mama" har unnat mig sex st tidningsprenumenationer! Bla. Annat mama (; mysigt!

Vi har lekt och tränat att ligga på mage och ja, det är nog Inge långt kvar tills han far runt här hemma :D Hector är väldigt lättroad. Han gillar dom mest simpla leksakerna och överflöd verkar inte vara någonting för herrn! Vilket jag uppskattar! Jag tror att barn mår bäst av att använda sin fantasi och tillåtas att ha tråkigt i mellanåt! Det är när man har tråkigt som hjärnan aktiveras och börjar tänka! Har man jämt och ständigt händerna fulla med leksaker och saker att göra. Ja ni förstår säkert (;

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback