God morgon!

God morgon allihopa! (: vi ligger och myser i sängen hela familjen och ska strax gå upp! Skönt att Sebastian är ledig idag igen! Kan vi bara mysa runt och ta hand om varandra (:

Jag ska börja redan idag med ett av mina nyårslöften och det är just att få igång mitt företag! Det var så typiskt att vår dator gick sönder just när jag höll på, men älsklingen ska sätta sig senare och titta ännu en gång vad som är fel. Sen så.

Det känns riktigt bra med ett nytt år! Jag har hela 2011 trott att det varit 2012! Så nu slipper jag vara så förvirrad haha (: nytt år och nya möjligheter! Vet att det här året kommer bli minst lika bra som 2011. Det blir Hector dop, Hectors 1 års kalas i vår då lummiga mysiga trädgård, försenad inflyttningsfest, plugga vidare och vi startar i gång sphynx uppfödningen! Jag längtar! Om två veckor hämtar vi våran söta hedwig <3

Är verkligen nöjd med nyårsafton! Vi åt så gott, fick knappt luft för att jag var så mätt, mysig dukning med ljusslinga, silver stjärnor och massa levande ljus. Satt och pratade om det kommande året och året som varit! Mycket som hänt <3 det är verkligen så. Jag och Sebastian tillsammans är dröm men inte dröm så länge utan vi blir verklighet i allt vi vill. Jag älskar oss! Hur vi är och dit vi tagit oss. Att byta liv och nystarta här ute är en av de bästa saker jag gjort. Och jag har mina älsklingar med mig <3

Vi åt vår trerätters ända fram till 22 tiden, lugn och ro precis som vi ville. Njöt verkligen av maten och den helstekta oxfilén blev perfekt! (varför har jag aldrig använd termometer innan jag träffade Sebastian?!) dukade upp chips, ostbågar och smågodis på bänken i matrummet och klädde upp oss med kavaj och klänning (jag hade högklackat tills jag insåg att allt tog så mycket längre tid för mig att göra då åkte dom av haha) tittade på en jätterolig film och myste i soffan framför en brasa och massa tända ljus. <3 sen vid kvart i tolv klädde vi på oss och gick ut till vår brygga. Tände massa marschaller ute på bryggan och stod omringade av dom på tolvslaget medans vi tittade på alla fina raketer! Det var första gången jag hade raketer själv och det kommer vi göra om, vilken upplevelse! Jag var orolig för katterna och Hector som sov men alla var helt oberörda. Hörde grannarna tjoa i huset bredvid när hela himlen lystes upp av färgglada fyrverkerier. Dom hade världens fest haha. Skålade i äppelskumpa och kysstes på tolvslaget. Bättre och mysigare nyår har jag inte haft! Snön glittrade på bryggan i ljuset av elden! Helt underbart! På andra sidan sjön sköt dom massa också och det speglade sig i vattnet. Vackert!!

Jag är verkligen peppad!! Året har precis börjat och jag är förväntansfull!!

Gott nytt år alla fina läsare och en riktigt god fortsättning! Jag ser fram emot att få blogga mer under 2012 och ha er med! <3

Nu blir det frukostmys (en lång lång frukost med njuta av allt gott och bara mysa) sen ska vi små fixa här hemma med sånt som är kvar! Lister och annat!

Puss fina ni! <3 bilder kommer strax från gårdagen!


Kommentarer
Postat av: Marielle

Det kändes så positivt och roligt att läsa det här inlägget, Fanny. Det kändes som jag såg allt i bild. Som om jag va med fast ni itne viste om det. Att jag så ögonblicken du heller inte ens skrev om. Kommentarerna till varandra som ni kanske inte ens tänkte på o.s.v. Gott nytt underbart år på er <3

2012-01-01 @ 21:20:07
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/
Postat av: Helena

Gott nytt år!!

2012-01-02 @ 11:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback