Mitt i prick

Det är ju det här som är grejen. Det är mig hon försöker såra, men den som blir mest sårad det är Sebastian. Hade det inte varit för att jag ÄLSKAR honom så innerligt så hade jag släppt allt och stängt av som tidigare. Men när folk gör människan jag älskar mest av allt illa, då kan jag inte låta bli att agera! Det här beteendet är icke okej!! Och det ska gudarna veta, nu är det färdig fjantat och daltat! Vi har tröttnat. Och det är inte bara jag som tröttnat.. Och angående stöd till Sebastian! Han har mycket stöd! Mängder! Är det någonting jag alltid kommer göra så är det att stötta, älska och finnas här för honom! I och med detta så har jag chans att bli anmäld av hans familj. Jag blir anmäld för att jag blir kränkt för en diagnos jag fick för att min pappa utnyttjade mig sexuellt. Det är för mig oförlåtligt. Jag står upp för min familj (: oavsett vad!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback