Pannkakor

Snart ska vi äta pannkakor och titta på film. Har städat och tänt massa ljus och nu myser vi bara runt! Stått och kramats i ett mörkt rum med känslor som strömmar mellan våra kroppar som får mitt inre att slappna av. Mår så bra av hans närhet. Av hans hand i min. Hans blick som tittar på mig. Vad vore vi utan varandra? Jag vet att jag skulle känt mig väldigt väldigt tom. Älskar dig min fina Sebastian! Finare människa finns inte att dela sitt liv med. <3

En lugn kväll blir det! Bara njuta och pyssla runt!

Tack för att ni finns i mitt liv underbara människor! Maria är en av dom, värd en bästa väns medalj för den tjejen hon finns där för mig jämt! Hon har gett mig så mycket! En människa jag beundrar, delar allt med och uppskattar nått så ofantligt! Du är fantastisk gumman! Tack för att du finns <3

Jag har inte många nära vänner i mitt liv, för det är precis så jag har valt att ha det. Människor som ger lika mycket som dom tar, som ser och hör en, som lufter upp en som uppskattar en. Dom människor håller jag hårt i. Resten? Dom får göra precis som dom vill, det är ju inte vi som går miste om allt. Man väljer sina strider och man väljer människorna man vill ha i sitt liv. Och i mitt finns bara dom bästa <3

Nu - pannkakor, film och mys!!


Kommentarer
Postat av: Marielle

Väldigt kärleksfullt och jag kan liksom hoppa in i känslorna du beskriver :). Jag är samma, känslomänniska.

2012-01-06 @ 19:35:38
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback