Regnigt ute mysigt inne

Vi är inte helt hundra här hemma :/ älsklingen har feber och jag börjar också känna mig hängig! Därför spenderar vi dagen mysandes i soffan till massa bra filmer (: har gjort fotbad och bara njutit av att vara inne med massa värme från brasan och levande ljus. Lugn och ro! Så skönt!!

Så har vi pysslat också :) fin tavla på litens fötter och händer! <3

Hoppas er torsdag varit bra hittintills! Mon gravidtrötthet visar sig mer och mer. Men annars mår jag toppen!! Puss och kram <3


Kommentarer
Postat av: Marielle

Vad fint :). Vad roligt att ha kvar. Vad har du använt för färg? Jag målade Alves små händer i vattenfärger som han valt ut själv och han flinade helt nöjt o skrattade gott busigt när "mamma" gjorde så tokigt. Det gav vi bort som en del av present till barnens farfar. Det syndes alla små ränder och allt från hans skinn.

2012-01-12 @ 22:29:08
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/
Postat av: SANNA

Åh vad gulligt!

2012-01-13 @ 17:55:21
URL: http://sannakremsl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback