Tacogratäng & smågodis!

Fredagsmyset är redan i full gång här hemma njuter för fullt av att bara ta det lugnt! Tog en tupplur på soffan och vaknade av att Hector och Sebastian pratade i köket. Mysigt! Dom hade gjort färdigt middagen och tänt massa ljus och dukat så fint (: gulliga!! Blev så glad! Blir jag överraskad på Sebastians namnsdag (; han har iaf fått tre stora mörkröda rosor och en stock snus av mig (:

Vi ska strax gosa ner oss i soffan och titta på Irene huss som tydligen går på tv och äta smågodis! Iiiih älskar helgerna! Även fast jag är ledig så är det ändå något speciellt med kust helgen!

Och imorgon kommer Linda hit och hälsar på (vi måste bestämma en tid vännen) och ja, på dagen funderar jag på att måla i tvättstugan. Småpyssla i huset älskar jag! :D

Någon undrade om vi funderat på namn till bebis och det har vi. Men är inte helt säkra än. Båda tycker mycket om thula (uttalas tula) så ev. Thula Olin juno. Jag älskar Tekla och Svea. Varför vi pratar tjejnamn är pga av att det är precis det jag/vi känner på oss. Och jag brukar ha en väldigt rätt magkänsla (;

Nu mys med familjen och en kopp kusmi te <3 jag saknar era kommentarer! Skulle bli jätteglad om ni kommenterade på mejlen ist! Det är ku ung. Samma process :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback