Today

Vi har haft en riktigt bra dag! Jag har haft jätteont i mitt ena knä. Gammal balett skada som kommit tillbaka när jag satt mig ner hastigt och skulle slänga in ved i kaminen (; jag är så jäkla klantig!! Hur som helst. Soffläge nu på kvällen med film och massa gosande med älskling och Hector! Låg på rygg i soffan och "flög" med Hector som skrattade så han tjöt :P jag med tills han kräks över mig haha! Charmigt! (; så ska du inte göra på din första dejt älskade Hector ^^ men en mysig kväll ihop har vi haft och strax ska vi bädda rent i sängen och sova! Imorgon är det bvc och det ska verkligen bli kul att se hur han växt :D endast bröstmjölken har gjort så han gått upp mer än hans kurva. Men nu har vi ju börjat med smakportioner!

Sov så gott sen! Puss&kram fina ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback