God natt!

nu hoppar vi i säng efter en mysig dag och kväll. vi har bakat bröd jag och älsklingen, morotsfrallor i nya bakmaskinen och tada! dom blev riktigt goda (: åt stark orientalisk tomatsoppa och nygräddade frallor med brännvinsost på till middag. mumsfillibabba! sen medans jag och hector tog en nap i vårt gästrum/arbetsrum så gjorde sebastian så himla mysigt i vardagsrummet. höll på att börja gråta när jag kom dit in, hihi. han hade tänt levande ljus öööverallt. gjort en kopp te till mig (: och tänt en brasa, satt på relax musik och förberett för helkroppsmassage. älska! det var så himla mysigt!! vi låg på en filt sen framför brasan och bara gosade. älskade sebastian! tack! ♥

imorgon åker vi till sthlm och hälsar på. jag ska träffa fina anna och hennes 2 veckors ellie. ska bli så kul :D och min fd alexander och jag ska ses en stund, och mamma såklart (: ska in till stan imorgon också. måste köpa en penna till våran kalender som jag målat på väggen!

nej, nu ska jag borsta tänderna och hoppa i säng. hector sover och vi börjar bli trötta. sov så gott (: pusspuss.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback