27 grader

God morgon allihopa! Jag är inte utvilad direkt :P jisses va jag sovit dåligt i natt! Men ska somna om när jag ätit lite (: älsklingen är nere i köket och stökar runt och brer mackor till oss. Vi hade en bra kväll igår, grillade kött och majskolvar. Hade en samlad till. Vitlökssmör och beasås. Gott var det!! Blev ganska så tidigt i säng, fick för mig hela kvällen att det var helg.. Men älskling skulle ju upp och jobba så ^^ skönt att ha kompisar som är mammalediga också, så man kan ses mitt i veckan (: Idag åker vi in till Linköping jag och Anna och barnen. Blir ikea bla. Hector gnager på sin dyyyyra säng haha. Så igår upptäckte jag små bitmärken från hans underkäke. Sötnos. Blir bitskydd från Ikea mohaha. Nej men känns onödigt att förstöra sängen. Den var ju inte direkt gratis.. Tror den låg på runt nio tusen :O lunch och fika och mys i stan. 27 grader varmt. Vansinne. Jag föredrar helt klart när det är svalare, att va höggravid på sommaren är uuuuuh så varmt! Men men (; på lördag går vi in i vecka 34! Helt galet! Tack älskade unge för att du stannat så vi slipper sjukhustiden!! Dom flesta har gissat på vecka 36-37.. Vi får se (: jag drömmer så extremt konstiga och jobbiga drömmar nu. Drömmer att folk jag älskar dör. Att jag föder djur. Att jag krockar när jag övningskör. Att Hector pratar flytande.. Vaknar upp kallsvettig. Läskigt. Men det brukar ju vara så när man väntar barn. Konstigt egentligen.. Hur som helst! Ha en bra onsdag och ta hand om er <3 vi hörs under dagen! Puss! (: Hectors UV fräck från polarn och Pyret invigdes igår (:


Kommentarer
Postat av: Marielle

Helmysig bild. Vattnet ser så skönt ut. Jag blir glad att du får ha den lille inne så länge som det går. Att du kan få vara med om en hel graviditet:). Drömmar är bra men dem helt klart göra kroppen total slut med, märkligt egetnligen hur påverkad man blir av det. Ha en bra dag gumman :).

2012-07-25 @ 09:53:03
URL: http://donnadeluxe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback