Bakning pågår

Jag och Hector har haft en jättemysig morgon tillsammans med sagor, pussar och gos! Vi har bakat både en egen kombinerad banan och choklad kaka och nu bakar vi frukost frallor med sesamfrön på! Blir dubbelsats på bröden så vi har uppfyllt i frysen tills lillebror kommer. Lite senare.. Nu har Hector snart sovit i två timmar och jag tror han vaknar snart! Då ska vi gå på promenad längst landsvägarna och sen blir det bad och plask i badbaljan för Hector i trädgården! Mysigt! Saknar kärleken! Han är hemma fem <3 då ska vi äta italienskt och möblera om lite på övervåningen. Dator rummet ska förvandlas till barnrum! :D Puss! Ps. Ni är så tysta. Syns mina inlägg?


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Fanny! Dina inlägg syns visste! Jag är ju inte nån som kommenterar så flitigt dock men uppskattar din blogg verkligen! Tycker det är så mysigt att höra vad ni har för er.. saknade er när det var tyst pga att det ej gick att skriva inlägg från mobilen. :) Kram till er

2012-07-16 @ 14:48:12
Postat av: Anonym

Recept:))

2012-07-16 @ 18:55:23
Postat av: Madeleine i CA

Jag kan inte komma in här utan att bli sjukt sugen på att baka :) Ska försöka svänga ihop lite bröd nu i veckan.

Folk har varit otroligt dåliga på att kommentera inne hos mig också, även fast jag ser att jag har många besökare. Lite tråkigt, men jaja.

2012-07-17 @ 17:04:38
URL: http://www.maddes-cali-dreamin.com
Postat av: Helena

åhhh va goda! vill gärna ha recept:)

2012-07-18 @ 14:50:30
Postat av: Marielle

Ja jag tar också väldigt gärna receptet på dem bröden som ser sjukt goda ut:).

2012-07-25 @ 10:32:22
URL: http://donnadeluxe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback