Ensam

Nu är det bara jag och barnen hemma. Ja ena ungen sover och den andra i magen likaså (; mamman fikade te och tårtbit nyss och slappar i soffan. Har stoppat in en maskin tvätt. Bla med fina kläder vi fick (läs Hector och zid) av Helena och Joakim från polarn o. pyret. Bland annat deras fina morgonrock till Hector! Gosen! Mysigt efter hans bad (: Älsklingen är på jobbet och kommer hem sen, jag ska bara mysa med min skrutt gå lugna promenader och baka bröd idag! Jag är fullt uppe i planeringstankar inför barnrummet, och resten av huset! Att börja "boa" när man är gravid stämmer så bra in på mig :D mysigt är det! Hoppas ni får en jättebra dag så hörs vi sen! (: puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback