Fredag!

Helgen är äntligen här! Fredagsmys står på schemat ikväll såklart! :D jag och lilleman är ute och rensar ogräs! Eller han sitter i skuggan och leker och jag kutar runt svettig och dör litegrann i solen. Sen ska vi in och äta lunch båda två, Hector sover ett par timmar och efter det åker han och jag in till Linköping och går på stan! Ska köpa ny nattkräm och lite annat. Möter upp älsklingen och åker och handlar gott till helgen (: kanske hyr någon film tills ikväll. Mys! Hoppas ni mår toppen! Vore jäääättekul om ni skrev mer, dom glesa inläggen beror på att det är så trist att skriva med sig själv. Jag vet ju redan vad jag gör på dagarna (; Ta hand om er <3


Kommentarer
Postat av: mimmi winter

Hm, du kanske föder barn idag. Jag har svårt att veta vad jag ska kommentera oftast. Det här är den enda Blogg jag kommenterar regelbundet.
Men iaf så satt jag och tänkte "tänk om hon föder idag eller inatt". Haha kanske inte den bästa kommentaren men iaf nåt :p

Svar: mimmi då lovar jag att jag hojtar till :P jo jag vet. det är svårt att komma på det. men typ HEJ räcker :P hoppas du/ni mår bra? KRAM
little misssunshine

2012-07-20 @ 14:46:04
Postat av: Mia

Hoppas ni får en super mysig fredag! :) Kram

Svar: tack mia! hoppas du får en bra och mysig helg du med :) kramar
little misssunshine

2012-07-20 @ 18:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback