God morgon underbara ni!!

Hector sover, han är väl helt slut efter alla människor som varit här och myst med honom i helgen (: lilla hjärtat! Jag ligger nyvaken och utvilad till tusen! Gud vad jag behövde det här. Var så trött igår haha. Och min älskling är på jobbet. Vi kommer sakna honom hela dagen! Älskar hectors glädjetjut när hans pappa kommer hem! :D Måndag igen och ny vecka med nya möjligheter! Och äntligen fungerar appen! Tjohooo! Har saknat er så!! Vi går i stormande steg mot vecka 32 och 8 veckor kvar av min och min älsklings andra graviditet. Tänk att vi snart är tvåbarnsföräldrar. Galet underbart! Bättre pappa går inte att hitta till sina barn (tycker jag alla tycker nog likadant om sina barns pappa haha) men för mig är han den perfekta! Hector älskar honom och jag vet att zid kommer göra det samma! Någon undrade om det var bra att tatuera sig som gravid och vissa taruerare gör det, vissa inte. Helt olika. Därimot har jag kollat upp med min läkare på MVC och det var inga konstigheter. Det är så mycket rön när man väntar bebis. Tror man får ta och sålla lite, annars måste man sluta leva (och helst sluta äta) allt (; nej men det har gått bra. Peppar peppar. Snart ligger jag väl och föder bara för det. Hm. Och precis. (samma kommentar) Jag är så glad för hans namn. Han kommer alltid vara barnens pappa, ha gett mig det finaste jag har. Vad kan någonsin slå det? Kärlek minst sagt! Dagen då.. Jag hörde precis att Hector vaknade och ligger och mornar sig. Att slita upp honom direkt är ingen hit, han måste få lite tid på sig, precis som jag (: Sebastian därimot han hoppar upp ut sängen på nolltid. Haha (: vi ska ta och äta brunch jag och Hector. Han får som alltid hemgjord banan yoghurt som han älskar. Jag äter väl några mackor med sallad och tomat. Vårt land är galet. Så mycket sallad! Titta vi kunde minsann vi med (; jag har aldrig haft gröna fingrar men det kanske kanske börjar.. Jag håller till och med blommor i liv :D de ni! Ska göra klart inbjudningskorten till hectors lilla kalas i början av augusti (: vi firar honom den 31 juli på hans födelsedag. Har lite mysigt inplanterat men ska sätta oss och prata mer. Bada i badhuset ska vi iallafall. Han älskar ju att bada! Jag har jäst till söta degar som snart går ut och tänkte baka bullar (har massa redan i frysen men går ju åt) till hans kalas. Och småkakor tänkte jag. Bullmamma har jag lyckats bli också (; mysigt att baka! Vädret är ju sådär. Men vi tar nog en promenad i vagnen (äntligen har vi sittdelen till hectors retro vagn) vad han njöt när vi gick ut i helgen. Vi var nere vid sjön och badade och tittade på ankor, höns och tupp, mini grisar, får, jätter och kaniner. Älskar att vi bor såhär. Nära djur och natur. Vi har Lixom "Skansen" i vårt område hihi. Nej nu ska vi upp och hoppa! (: starta dagen med massa pussar. Vad vi pussar på honom. Ligger alltid och ler när Sebastian är inne hos Hector på morgonen när han är ledig och så hör man "god morgon Hector.. Smack smack smack" hehe. Vi hörs snart igen! Whi bloggen fungerar :D puss på er och ha en underbar måndag!!!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Det är så roligt att du börjat blogga mer igen!

2012-07-09 @ 20:10:54
Postat av: Marielle

Ett mysigt blogginlägg om det vardagliga och det mysiga som du alltid lyckas återge:). Tack för det gumman :).

2012-07-09 @ 20:37:11
URL: http://donnadeluxe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback