Lördag

Och hela familjen är hemma! Gissa om vi uppskattar det? :D Sebastian jobbar med administration och får mer och mer ansvar sjukt kul! Vet inte hur många ggr jag sagt hur stolt jag är över honom! Älskade hjärtat <3 du klarar allt du tar dig an! Jag älskar dig!!! Hector vaknade nyss och ligger och leker i sin säng, ska hoppa ur sängen och kramas med honom strax. Han är så lik mig. Vi behöver norna oss en stund innan dagen börjar. Jag är som Hector väldigt morgontrött, men han tar bannemig priset haha. Och älsklingen är nere och dukar fram en brakfrukost! Helgfrukostarna är bäst!! Hela familjen samlad mys!! Hector trivs bra i din tripp trapp stol från stokke. Och jag älskar den :D snygg som bara den!! Idag gör vi klart det sista på toaletten. En spegel ska upp, en svart silikonfog ska dit över kakelkanten och toaletten ska skruvas fast (: sen får vi se vad vi hittar på! Tatueringarna har läkt och ska fyllas i någon gång under dagen, får se när. Vi bor ju granne med tarueraren så det är bara att springa över ^^ och som någon undrade ang. att tatuera sig som gravid, jag kollade upp noga innan med både läkare och bm och olika tatuerare. Nej jag skulle inte utsätta oss för farligheter. Haha. Ni skulle sett när jag fick reda på när jag väntade Hector att Ipren var mindre bra. Jag hade sån ångest och drömde att han hade ögonen på sidan av huvudet pga av mitt misstag. Jag är extremt mån om våra barn (: Nu är vi uppe och ska mysa vid frukostbordet innan dagen sätter igång. Ha en jättemysig lördag! Det ska vi ha! Puss och kul jättekul att ni skriver mer! Uppskattar det så mycket. Bilden är tagen igår innan vi hoppade in i taxin (:


Kommentarer
Postat av: Jessica

Det skulle vara kul att se den nya toaletten sen :)

Svar: juste det har jag helt glömt.. tack för påminnelsen :D ska fota!
little misssunshine

2012-07-21 @ 13:39:36
Postat av: My - Mamma till Alma

När jag gjorde min tatuering efter grav fick jag höra av tatueraren att hon fått order om att inte taturea någon som är gravid. För det har något att göra med om man svimmar av smärtan, så kan de orsaka syrebrist hos bebisen.. vet ju inte om hon hade rätt :)

Svar: jasså? :) tur att jag inte är en som svimmar när jag tatuerar mig då ;)
little misssunshine

2012-07-24 @ 00:37:48
URL: http://unwake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback