Promenad i regnet.

Appen låg nere under dagen. Därav så få inlägg! Men nuså! Vi har precis ätit middag som världens bästa lagade. Jättegott blev det! GLAD att jag är gift med en som kan laga mat! Är helt slut i kroppen! Ligger raklång på soffan och vilar ryggen. Ja det känns! Jag har ett sf mått som man "ska" ha som fullgången, så det värker minst sagt. Meeen ger man sig in i leker... (; jag är inte den som klagar! Heja heja! Snart är vår snutte här! Längtar!! Jag och Hector gick på promenad i dag. Gick och handlade till bakning och kom precis in i huset när spöregnet kom. Jag joggade hem sista biten för att det började komma haha. Hector satt och skrattade för full hals. Kul att se mig jogga?! :P Sen har vi bakat och kramats. Älskar när han borrar in sitt ansikte i halsen på en. Myse! <3 Ska bläddra i några tidningar och bara slappa. Trött! Men först halv åtta hos mig :D Pussar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback