Storm

Det är storm här i dag. Kusligt :D viner och fönstrena skallrar. Vi håller på att städa. Vi har gäster som avlöser varandra hela veckan. Lördag får vi själva och det är bra. Jag behöver vila! Och förbereda hectors ettårsdag <3 ikväll kommer Anna och joline och stannar till torsdag! Ska bli så mysigt! :D på onsdag blir det kanon väder enligt vädret så då tar vi med matsäck och ungarna och badar vid badplatsen! Mys! Sen kommer Ann hit och firar Hector på torsdag eftersom hon åker utomlands och inte kan va med på kalaset. Och söndag kommer håkan Sebastians kompis och hans tjej Stina! Blir många besök intryckt. Men lördag då ska jag bannemig vila! :P Håller på att ångkoka äpplen, och päron i ångkokaren. Sen har jag i kivi och banan innan jag mixar (: japp det är den från avent vi har (någon undrade) och jag tycker den är jättebra (: ligger runt 1500 tror jag. Var ett tag sen vi köpte den. Så blir det lite efterrätt till lilleman efter hans lunch som vi gjorde igår. Jag äter samma.. Fast i lite fastare konsistens :P Köket är städat och när Hector sover tar jag badrummen. Och ytor och plockar lite. Sen får Sebastian dammsuga när han kommer hem. Sånt får jag inte hålla på med. Då drar det igång värkar. Vaknade i natt av världens värkar :( lyckades somna om iallafall. Skönt! Hoppas ni får en jättebra dag! Hann inte svara på alla mejl igår, inte glömt så ni vet! Puss!


Kommentarer
Postat av: Marielle

Spännande med ångkokta frukter. Det har jag inte tänkt på. Tck för tipset:).

2012-07-25 @ 10:12:50
URL: http://donnadeluxe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback