Underbara sommarkväll

Vackert! Stod och grillade igår. Solen höll på att gå ner och gav ett sånt fint ljus över hela baksidan. Värme i hela bröstet. Så stack finaste ut huvudet genom dörren och gav mig en mysig kram. Älskade livet lite extra just då. Om man plockar bort saker och människor som är energitjuvar, så lämnas bara det bästa och dom bästa kvar. Då finns det helt plötsligt ingenting att må dåligt över längre. Ni är många som undrar hur jag lyckas må bra efter allt.. Jag bestämde mig för att aldrig låta andra få skada mig igen, enbart ha människor i mitt liv som älskade mig för mig, göra saker som gjorde mig glad, gav mening. Var jag inte nöjd med en tillvaro, så tog jag mig ur den. Det behöver inte vara mer invecklat än så. Du är den enda som kan påverka det du inte är nöjd med. Du kan aldrig ändra andra. Men du kan ändra dig själv. God morgon söndag! <3 ha en riktigt bra dag! Jag ska sätta mig och svara på era mejl idag. En sak jag ändrade på mig själv för några år sen.. Istället för att älta och älta och älta. Så tog jag tag i det jag var missnöjd med. Det är det ni undrar hur nu. Hur jag gjorde. Hur jag orkade. Livet är lite för kort för att må dåligt, när det faktiskt finns så enkla saker för att må bra. Idag är en sån dag, en perfekt dag för att ändra, förbättra och bli lyckligare. Precis där vi är nu. Det älskar jag mer och mer för varje dag. Det är våran väg, våra val, vår trygghet. Det bästa jag gjort var att lyssna på hjärtat och ta ett kliv ut i någonting helt nytt. Med dig. Och jag älskar varje dag. Varje minut av det. Det behöver inte vara i överflöd, det enda som betyder någonting är att få vara nära dig. Hade jag vetat vad jag vet idag.. Hade jag aldrig mått dåligt. Och tagit din hand redan när vi var tolv. Du ger mig det bästa livet jag någonsin kunde önska. Kommer vara dig evigt tacksam för det! <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Jobbar Sebastian nu? Skulle inte han vara hemma så att du skulle kunna vila? Och sade inte han upp sig? *förvirrad *

Kramis

Svar: Han jobbar :) jo tanken var den men jag kände att jag klarade av att vara hemma om jag bara tog det lugnt. och har medicin för att inte sammandragningarna ska vara så kraftiga och det fungerar bra :) kramar
little misssunshine

2012-07-22 @ 10:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback