Vecka 32

Så går vi in i vecka 32 idag. Känns som jag gått över tiden flera veckor eftersom Hector kom i vecka 29. Har mått mycket bättre den här graviditeten fysiskt! Kan bero på att jag inte jobbar heltid haha (; och vilar mer. Ryggen tar stryk, inte så konstigt kanske med tanke på hur stor mage jag har. Får ganska många kommentarer angående den! Hoppas någonstans att den ska stanna upp och växa. Men det har inte skett ^^ har inga cravings och det hade jag inte direkt med Hector heller. Allt är bra förutom trycket neråt som sagt och sammandragningarna. Nu vilar vi och håller tummarna att lillebror vill bi kvar i magen några veckor till.


Kommentarer
Postat av: Therese

Åååå stora och fina magen <3 viktigt att du vilar och tar det lugnt gumman! Hoppas Zid väljer att stanna i magen några veckor till. :) saknar dig massor! PUSS!

2012-07-14 @ 09:14:09
URL: http://www.youremyangel.blogg.se
Postat av: Mallan

Ojdå. Hoppas lillen stannar kvar länge och att det inte var tatuerandet som satte igång nåt!

Lycka till-kramar

2012-07-14 @ 13:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback