Hectors önskelista

Ja vi har ju ingen aning om vad han önskar sig. Men vi gissar (;

- Presentkort på polarn o. pyret
- En gul bumbo stol (jollyroom.se)
- Pengar till hans sparkonto (kontonr finns)
- mjuka färgglada böcker
- träklossar som tränar sinnet
- träleksaker
- lära gå vagn från brio (svart såklart hälsar inrednings-hitler mamman)
- bitsaker för mina kliande tänder
- färgglada kläder i stl 74/80
- maracas i trä
- morgonrock med luva efter badet

Vi vet iaf en sak. Hector är inte förtjust i saker som låter och blinkar. Han börjar bara skrika haha :\ så föräldrarna som ville att ungen skulle tycka om "ordentliga" leksaker ist för plast. Fick sin önskan uppfylld hahaha!

Finaste Johanna med gladisen Hector :D


Kommentarer
Postat av: Johannas Ordsamling

Alltså, det lugn som lille fantastiska Hector skänker mig är helt otroligt. Den där stunden, när han satt i min famn helt avslappnad, och jag gosade in mig i hans väldoftande hår/nacke...då var jag helt rofylld. <3 Underbara lilla pojke!

2012-06-05 @ 22:15:35
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Natalie - Happily with you

Vilka underbara föräldrar ni verkar vara. Hector och Zid är lyckligt lottade som har er som föräldrar.

Ett litet tips angående träklossar och sånt: vi hade byggklossar ifrån brio, men färgerna släppte och blev kantstötta och fula med en gång. Jättetråkigt för att vara från ett sånt "bra" märke. Dock fyller de ju sin funktion ändå. Men inte så kul när barnet lekt med dem ett par gånger och de sedan ser att att vara ärvda av flera barn. Kanske bara jag som haft otur. ;)

Kram

2012-06-05 @ 22:57:40
URL: http://happilywithyou.blogg.se/
Postat av: Marielle

Vad roligt att ni gillar träleksaker istället för all plast som har så mycket gifte i sig. Det ska finnas bra sidor på nätet som säljer sånt men som jag i denna stund glömt namnet på. Nått med "saker som det är någon mening med".. Om ni inte vet så ska det finnas baddjur utan gifter i med att köpa. I alla fall på Barnens Hus här i Söderhamn och inte ens nå dyrare än vanliga plastisar. Jag ska tala om sen när jag kommer på vad sidorna heter som jag beställt ifrån till våra två.

2012-06-07 @ 21:58:56
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback