IDAG

Kommer världens bästa Maria hit!! Bås är helt lyriska. Haha. Vi träffades ju i Sthlm när båda åkt dit samtidigt av en slump och det var inte lätt av vinka hej då. Nu ska vi mysa hela helgen och vad jag längtat! Åh! :D ikväll vid sju kommer hennes tåg hit från norr och då plockar älsklingen upp henne. Så är jag och Hector hemma och lagar middag sålänge (: ska bli så kul att visa henne huset och trädgården och vår lilla by ^^ vi pratar med varandra varje dag och har gjort sen förra året. Men känt varandra i flera flera år. Undra hur många sms vi skickat?! :P det blir en jäkla massa iaf! Ingen känner mig så bra som hon och hon har följt med oss i upp och nergångar. Finaste Maria! Snart får jag krama om dig!!! <3 längtar! En mysig helg har vi in planerad! Mycket roligheter och mys man vill proppa in på två dagar. Det kommer bli så bra! :D

Och idag, eftersom vi storstädade igår (varje torsdag så det är fint innan helgen) så blir det njuta av det fina vädret! Och gör det som faller oss in. Fredag idag, favorit dagen trots att jag är ledig jämt ^^ men så är det alltid något mysigt med just helgen! Lite godare mat och ja mys på hög nivå!!

Nu ska vi upp och hoppa! Hör en liten Hector (som förövrigt inte är så liten längre) ligga och prata med sina snuttisar :D gullungen! Frukost och njuta ute i friska luften!! Puss&kram och ha en jättemysig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback