När hjärtat slår ett extra slag

"Att få leva med dig har fått mig att inse att livet är värt att leva! Att varje dag få vakna upp vid din sida och se ditt vackra leende värmer mitt hjärta!
Du är helt underbar, vet ingen som är bättre än dig! Du får mig att orka kämpa på trots att det är jobbigt ibland! Du ger mig fjärilar i magen gumman! Det har du gjort länge! Redan sen dag ett jag såg dig tyckte jag du va speciell och fastna i mina tankar och du va alltid där, precis utanför synfältet och gömde dig från mitt hjärta! När du tog kontakt igen så klev du in i mitt synfält och fjärilarna fladdra helvilt i magen och mitt hjärta slog extra fort!
Det gör det ännu än idag trots att det gått ett år sex månader och 14 dagar sedan jag "såg" dig för första gången!
Jag älskar dig utav hela mitt hjärta Fanny! Då, nu och för all framtid!"

Trackback