Påväg hem igen

Efter en riktigt mysig lyckad helg åker vi hem till oss igen (: längtar hem!! Alltid bäst att sova i sin egen säng! Ingen säng slår våran säng! smakar det så kostar det heter det. Men vad man sover gott!!

Vi var och åt mysig middag nu innan vi åkte hos min barndomsvän Anna och hennes Robert och dotter Joline. Tacos åt vi riktigt gott! Trevligt och mysigt!! I sommar kommer dom till oss (:

Vi åker igenom ett regnigt Sverige. Mys att åka bil då, lyssna på musik och småprata. hector sover, han sover alltid när vi åker bil. Och när vi kommer hem blir det på med pyjamas för alla tre och krypa i säng. Trötta efter en intensiv helg minst sagt! Men så nöjda!! :D och både jag och älsklingen har fått träffa våra vänner! :D

Bild på mig och Anna när vi var små! Jag är två år äldre än henne (:


Kommentarer
Postat av: Marielle

Gud vad fin du alltid varit :).

2012-06-04 @ 21:18:35
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback