Sov så gott

Nu ligger mina fina killar här och sover, Hector i sin vagn och sebastian omkring mig. Vi har en tendens att sova på och tättintill varandra. Älskar det. Var nära och gosa <3

Ska också försöka sova, är inte riktigt trött, men det är nog för att jag är så pirrig inför imorgon! Ska få träffa min bästa vän Maria efter x antal år. Att bara få se henne i folkvimlet inne i smeten imorgon, krama om henne och berätta hur GLAD jag är att hon är just precis så underbar som bara hon kan vara. Det är bara för en kort stund, vi hade råkat boka in Sthlm under samma helg. Och spontana saker är så mysigt. Jag längtar efter dig gumman!! Och bästa helg kommer hon hem till oss, en hel helg med Maria mys :D

Sen ska vi hem till finaste kusin vitamin amie. Mys! Man blir alltid så glad i hennes närhet. Solstråle! Umgås och middag sen när vi lagt Hector så blir det bio för mig och älsklingen. Riktigt längtar! :D mysa i biomörkret. Sen sover vi hos Amie och Gabriel (:

Nej nu ska jag försöka varva ner och komma till ro. Sov så gott fina ni. Dröm sött.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Resesäng kanske vore något??

2012-06-02 @ 07:50:33
Postat av: Susie

Vad kuul! Du får hälsa henne från mig :)

2012-06-02 @ 07:50:37
Postat av: Fanny

Anonym: ja vore jättebra om Hector tyckte om det, vi har testat :) vagnen och sin säng går kanon!

2012-06-02 @ 11:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback