Sveriges nationaldag

Vi har varit ute hela dagen därav den roliga uppdateringen. Har suttit i timmar och rensat ogräs. Blev riktigt bra :D älsklingen har klippt gräset och nu kaklar han inne på toan, det blir SÅ fint! Jag tar tio minuters paus och sen ska jag hjälpa till igen (: vi har ätit lunch ute i solen och myst på bryggan och tittat ut över sjön ! Men mest bara fixat och så ute. Bor man i hus behöver man ju aldrig vara rädd för att inte ha nått att göra (; men jag älskar det! Hector har precis fått sin middag och vi har läst bok ihop. Det tycker han om. Ja som ni märker, det händer inte mycket. Eller hela tiden, men inget överdrivet roligt att berätta om ^^ vardagslivet i all sin glans typ ^^

Ikväll äter vi laxfilé i ugn med pesto röra ris och sallad till. Försöker äta lax eller fisk iaf en dag i veckan. Sebastian är inte helt glad i det "men med sallad och sånt till står jag ut" zid du ska bara veta vilken snäll pappa du har som tänker på dig alltid <3 2-3 ggr i veckan som är rekommenderat funkar inte :P då skulle till och med jag bli trött på det. Så länge man gör sitt bästa så ^^

Så var vilopausen slut. Hoppas era dag är bra! Ikväll blir det mysa för oss. Kvällarna är heliga för oss. Varva ner, mysa nära och kramas, laga och äta middag ihop och tända ljus. Varva ner helt enkelt. På dagarna springer vi om varandra :P en del att fixa med ja! Och allt händer medan lilleman sover sin lunchnap. Sen vill vi ju bebis gosa (;

Vi hörs! Puss! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback