Fossingar

Haha Hector har upptäckt att han har fötter (: hur söt får man vara egentligen? :D hjärtat smälter! Han tokskrattar när han ser dom hihi.

Vi har myst i trädgården på verandan på en filt och lekt med hans saker och läst i hans böcker (: mysigt! Sen har jag mest tagit det lugnt nu när han sover sin eftermiddags nap. Ska sminka mig och äta lite mat innan älsklingen kommer och hämtar oss och kör mig till jobbet! Sen ikväll är det desperata husfruarna och massa mys i soffan med älskling (:

Jag har bloggtorka märks det?! :P idag skulle vi egentligen varit på UL men det flyttades till den 15 mars ist! För min vän Linda som skulle med hade lite förhinder stackars ): så då följer min kärlek med ist den 15:de! Ska bli så mysigt! Älskade bebis! Nu börjar jag mer och mer förstå att vi faktiskt ska ha bebis igen. Kändes så overkligt i början. SÅ lätt går det inte att bli gravid tyckte jag. Haha! Men så lätt blev jag gravid! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback