God morgon

Solen skiner och det gör mig glad! Idag fyller min bästa vän Maria 25 år! GRATTIS igen hjärtat! Hoppas nu att mina paket kommer fram idag (:

Jag vaknade upp med ett strålande humör! Ska bli en mysig dag idag! Äta sushi lunch har gravidcravingshumöret bestämt (; Vaknade nyss, ligger och drar mig i sängen. Hector sover och älsklingen är nere och plockar fram frukosten. Idag blir det Linköping runda (: måste köpa mer cement till att jämna ut lilla toalettens golv och sen blir det flytspackel på det. Tänkte fixa i trädgården också. Lägga runda stenar runt landet vi grävde och lägga på mer jord. Längtar tills vi börjar plantera där! Så fint att ha Sebastian hemma, vi myser runt, håller varandra i handen, pussas mycket och säger fina saker. Han är verkligen livskärleken. Har aldrig varit så säker på någonting innan. Det var meningen - han och jag. Det tog bara 13 år innan vi insåg det (första gången vi träffades var vi 12.. Sen gick vi i samma skola, hängde i Sanna umgänge mm mm) men så sa det bara klick. Kind of à lovestory! <3

Ska ta och vakna till och läsa mins favoritbloggar (: en av dom fastnade jag faktiskt för igår! Lusläste! Tack Marit! <3

GLÖM inte att jag låser bloggen om 6 dagar! Om ni vill kunna läsa här i fortsättningen så mejla mig på [email protected] och inte på fb mejlen, kommentarer här eller sms som många har. Tänk på att jag både ammar och är gravid, minnet = noll just nu haha! Kommer massmejla sen så mejla till min hotmail istället. Jag är glömsk! så ni som inte redan har mejlat till hotmail do it! (:

Ha en fantastisk dag! Puss!

Ett annat sug under graviditeten är grönsaker men framförallt frukt! Mums! Blir många smoothies här hemma!


Kommentarer
Postat av: MF

Lås inte bloggen.

Hur ska det då kunna komma till nya läsare tex. Sen vill inte alla lämna sin mail.



Tycker definitivt att du ska strunta i det negativa.

Du skriver ofta att du struntar i andras åsikter....



Lycka till.

2012-03-21 @ 12:13:28
Postat av: Marit

Åh, vad glad jag blir att du gillade min blogg! Superkul! Då kan vi ju läsa och följa varandra. =)



Ha en fin kväll! Kram!

2012-03-22 @ 19:13:03
URL: http://mysweethome.blogg.se/thehavenofelves

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback