God morgon vinterland!

god morgon finingar. älsklingen studsade upp och tittade ut genom fönstret och sa "DET HAR SNÖAT!?" jomenvisst. här är det vitt (; så idag blir det innemys med fix och don inför måndagen (: vill att han ska fylla år nu nu nu. har köpt presenter som jag vet att han kommer älska (:

här har ni videon som jag spelade in i går! tog "bara" 1,5 dygn att ladda upp den haha. sega internet. nu blir det mysig lördagsfrukost med älskade sebastian. hector sover igen efter morgon mys och amning i vår säng (:








Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack för svaren! Och tack för att du är så uppriktig och ärlig. Det uppskattas verkligen!

Ha en jättefin dag.

Kram!

2012-03-31 @ 12:33:39
Postat av: Sandra, mamma till Novalie och lillebror i magen.

Åh va roligt att få se dig live, gud så fin du är. Jag fick en helt annan bild av dig nu när jag sett dig i verkligheten. Jag älskar din blogg och din fina familj och det skulle verkligen vara rolgit att få fortsätta följa eran lilla resa. Jag har missat vad du har för mailadress så kan inte maila dig, men du ser min här ovanför och du får mer en gärna maila mig med ditt lösenord. Ha en fin dag! Kramar

2012-03-31 @ 13:35:45
URL: http://[email protected]
Postat av: Ulrika

Vad fin du är, och så himla glad och härlig! Roligt att du delar med dig av en videoblogg!

2012-03-31 @ 13:43:19
Postat av: LindaÅ

Kul att få se en video! Alltid kul att få se och höra någon. Ha en mysig helg! Kram

2012-03-31 @ 16:32:43
Postat av: Anna-Ellies mamma

Härligt :D

Det är verkligen DU! Och folk som säger att du inte är dig själv i bloggen , släng er i väggen! ;)

Fanny ut i fingertopparna! <3

2012-03-31 @ 17:09:22
URL: http://livetmedkarleken.blogg.se/
Postat av: Mimmi winter

VÄÄÄRSTA BRUUUUDEN DU ÄR! Till och med din röst låter behaglig =D Hälsa Sebastian att jag är glad för hans skull :D :D :D :D :D :D! Och Era kids skull också såklart. Jag hade lätt haft dig som mamma!

2012-03-31 @ 19:28:12
URL: http://www.nattstad.se/MimmiWinter
Postat av: maria

du strålar och är verkligen jättevacker! superroligt att du videobloggar,wehooo...

2012-03-31 @ 19:42:25
Postat av: Johannas Ordsamling

Vackra, underbara vän! Älskar dig <3

2012-03-31 @ 21:15:13
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: caroline

GAH! Jag vill veta vilken hårfärg du använder! :D

2012-04-02 @ 20:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback