Hector 8 månader

Idag blir vår skatt 8 månader. Tänk att han fyller ett år om fyra månader. Och om fem kommer hans lillasyster till oss. Vet att han kommer bli den finaste snällaste storebrorsan man kan ha! <3

Idag har han sovit jättemycket. Vissa perioder är ju så. Han sov 14 timmar i sträck i natt, somnade runt åtta och vaknade vid tio. Somnade igen och sov till halv tolv, vaknade och åt lunch och lekte och gosade, somnade igen vid halv två, och sov till halv sex. Och nu har han precis somnat för natten. Lilla gubben. Saknat dig idag älskling! Man går bara runt och hoppas på att han ska vakna! Haha. Fått passa på att mysa mycket när han behagat att slå upp dom stora mörkbruna ögonen. Vacker!

Mamma & pappa älskar dig över allt annat Hector!! Grattis på din åtta månaders dag <3

Bilden tog jag precis innan vi tog på honom pyjamas och stoppade om honom. Gullungen!


Kommentarer
Postat av: Mimmi winter

Grattis Hectilectilor!

2012-04-01 @ 09:40:04
URL: http://www.nattstad.se/MimmiWinter
Postat av: Marielle

Helt underbart med sådan lugn kille. Hoppas att du passar på att vila då med eftersom du säger att du är så trött :). Jag vill förresten ha lösenordet till bloggen men minns inte mejladress helt hundra. Vet att du skrev ett påminnelse inlägg förut men jag hade annat för mig samtidigt då:/..

2012-04-02 @ 09:54:46
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback