vårkänslor

hur underbart är det inte att vakna av att solen strålar, himlen är klarblå och man är utvilad. gick in till hector, och fick världens charmigaste skratt av honom. han är kärlek som är obeskrivlig. ett rus av lycka som sprider sig i kroppen varje gång jag ser honom. han är allt. han är verkligen allt! glada älskade unge! ♥ varje gång man tittar på honom så skiner han upp. ÄLSKA!

nu sitter jag och äter frukost, min andra. ja jag får ju frukost på sängen också ♥ fil med skivande färska jordgubbar och vetekuddar. årets första jordgubbar. mysigt det var att stå och titta ut över sjön och mumsa. nu är våren här, det känns i luften och i hela kroppen! och jag njuter. att få bo i hus på sommaren, ah vilken känsla! frihet! jag kommer verkligen utnyttja att vi har sjötomt. jag drar mig för att ligga på en smockad strand på sommaren.. men det här, det är bara finemang :D

idag är det fredag. familjemys i helgen, jobb för mig, hector mys och middag och umgänge med vännerna. blir en bra helg, det vet jag! :D

startade dagen vid åtta, tog en lång varm dusch. kroppsrenovering är alltid på fredagar! okej att jag inte är så aktiv med sminket alltid, men hygienen den är jag noga med. blev ansiktsmask efter det. och nu sitter jag här som sagt med nytvättade myskläder och ska snart klä på hector vanliga kläder och gå ut på promenad! han började med god natt välling igår, mums tyckte han! så nu blir det grötlunch på dagen och godnatt vällingmys på kvällen innan läggdags, vi har fått honom att somna vid 21 nu istället (: perfekt. hans tidsrutiner är veerkligen inrutade (; vi har haft sån tur med honom. han sover så bra. jag lovar att vi kommer få en huligan sen i september haha! bara för att!

ha en fantastisk fredag! jag lovar att vi kommer ha det! PUSS! ♥



en av bilderna jag fotade med anna och conny,. gravid fotografering var någonting nytt för mig, men dom blev nöjda ändå (; bra det! här kan ni se fler.





Kommentarer
Postat av: M

Du är så himla bra finis! Du kan verkligen din sak! :) Ha en superduper bra helg! Kram

2012-03-02 @ 11:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback