GLADA

Får man vara så glad så det spritter i hela kroppen?! Hoppas det! För den känslan har vi haft hela dagen och iiiih! Lycka!! :D fan den som ger sig! Det är du och jag mot världen älskling! :D

Precis ätit en riktigt god middag! Och nu ska vi varva ner efter en mysig dag i Linköping i soffan kramas, titta på inspelade halv åtta hos mig och sen duscha innan sänggång. Hector sover efter plaskigt bad, han älskar att bada! Längtar tills vi kan bada med honom i hans pool som han fått av min mamma. Kommer nog bli populärt ^^

Hoppas ni haft en jättemysig dag! (: imorgon är det helg igen! En riktig slapp helg blir det för oss! Med lite toalett renovering. Vi tar det väldigt lugnt (:

Ta hand om er! Puss! <3


Kommentarer
Postat av: Ami

Sån känsla har jag och sambon också haft idag, bara att njuta! <3

2012-05-24 @ 21:14:25
URL: http://aliveagain.blogg.se/
Postat av: Tessan

Åh jag blir så glad att läsa din blogg hjärtat <3 det får mig verkligen att känna glädje när vissa dagar känns trist och grå emellanåt. Du lyfter alltid upp det positiva och det är det man ska göra! Jag saknar dig så otroligt mycket.. Du är en sån fin vän som jag tänker ta vara på ordentligt <3 älskar dig gumman! Hoppas ni mår bra och att Zid i magen mår bra. PUSS! Hälsa Sebastian <3

2012-05-24 @ 22:24:27
URL: http://youremyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback