God morgon!

Hoppas ni sovit gott! Är väl ganska många som är lediga idag? Mysigt! Vi har precis ätit en ganska sen frukost. Jag vaknade vid nio och tassade upp, hela huset sov ^^ så storstädade badrummet och rensade lite därinne, tog en dusch, peelade kroppen och gjorde ansiktsmask. Bra start på dagen! Kortet jag la upp innan på finaste älsklingen tog jag vid frukosten. Ännu en bra start på dagen, min vackra make leendes! Jag älskar dig så obeskrivligt mycket. Du är verkligen allt. Har underbart kul ihop, älskar varandra och har allt vi velat ha. Du gör mig lycklig! Glöm aldrig det <3

Ska ta och fortsätta städa. Ska bli riktigt kul att Petra och Co. Kommer! Får se vad vi hittar på, och hoppas vädret är bra. Men enligt vädret ska det bli bra! Sebastian och Hector badar och sen när vi fixat klart hemma ska vi träffa några grannar och pyssla. Haha (:

Ha en mysig dag! Så hörs vi! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback