Kaos på coop

Haha. Jag vet inte vad jag ska skylla på längre med min förvirring. Är det att jag är gravid?! Ammar eller både och? Eller har extremt mycket i huvudet? Eller allt :P jag är inte bra på att handla medan jag pratar i telefon.. Efter 1,5 timme inne på Coop med en vagn fullt med vad jag vet inte vad?! Så blev jag så upptagen med det vi pratade om så jag tappade bort vagnen "vart sjutton är min vagn" hojtar den förvirrade gravida kvinnan och får kuta runt inne på stormarknaden för att försöka hitta sina saker. Haha. Jag fick ett sms av Sebastian som tydligen kommit in i affären och suttit och iakttagit mig ett bra tag "smyger du runt bland godiset nu igen gumman" haha! Flams! Hur som helst vi överlevde den här veckohandlingen med. Även fast jag säkert inte ens fick med mig hälften av det vi planerat.. Hm.

Nu är vi påväg hem. Jag ska ha myskväll med DH och en calippo cola och tända ljus, älsklingen ska spela och Hector ska få sin kvällsgröt och sova när vi kommer hem.

Dagen har varit toppen fått så mycket uträttat! Haft en jättemysig dag ihop (: Och varit på förlossningen och undersökt mig, tipp topp än sålänge :D håll tummarna att det fortsätter bra!

Ta hand om er nu så hörs vi! <3 puss!

Vår middag på godaste salladsbaren (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback