Ljuvliga morgon

Vi vaknade till sol och fågelkvitter! Nu känns det verkligen som sommar! Och vi njuter! Sitter på trappen ner mot baksidan med sjön som utsikt och äter frukost. Att kunna gå ut i en stor t-shirt och tofflor, det är livet :D som Petras son sa stup i kvarten när dom var här! (: "det här är livet" och faktum är att han har så rätt, det gäller bara att ta vara på dom där ögonblicken och utnyttja alla tillfällen man bara kan. Kramas mycket, ta vara på dom sagolika ögonblicken och älska som man aldrig gjort annat. (; varför låter det där som en av mina planscher? Hehe. Jag kommer förresten öppna den inom snar framtid, det har varit så mycket runt oss som känts viktigare att få på rullning så all tid har lagts på det. Därimot tänkte jag sälja några utvalda här i bloggen till ert reducerat pris. Finns intresse så säg till så ordnar jag det innan riktiga webshopen öppnar upp!

Dagen blir lugn! Älsklingen är och fixar med sitt och jag och Hector roar oss med mys i skuggan ute på altanen, läsa teori och har förberett för middagen ikväll. Vi grillar laxfilé i folie med potatis, färsk chili, purjolök, paprika och en stark sås till. Mums! Sen blir det let's dance ikväll med smågodis och mys!

Ha en riktigt bra dag <3 vi hörs sen! Puss! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback