MVC

Idag var vi på MVC och kollade hur mamman och bebisen i magen mådde. Mamman fick kommentaren "att du inte sitter här och sover är ett under" jag har väldigt lågt järnvärde :P nu ska jag börja med Järntabletterna på allvar, en varje dag! Allt annat var tiptopp sa den roliga barnmorskan och höjde på ögonbrynen när hon såg den gigantiska badbollen på min kropp! SF måttet låg på 26, stort, men inte onormalt påpekade hon! Och på lördag går jag (vi) in i vecka 26. 25+0 alltså. Men den räkningen är förvirrande så det orkar jag inte :D har än sålänge gått upp 7 kg sen inskrivningen och ser ut som mer enligt mig själv då kroppen har en tendens att lagra vatten. Iaf under varmare dagar. Och jag (och Hector) har tydligen slutat amma! Nu är lilleman trött på tråktuttarna! (; mat är mycket roligare! Zid hade fina bra hjärtslag älskade unge! Vad vi längtar efter dig!! Din säng köpte vi idag (med hjälp av din snällis mormor som hämtade den) och nu är det bara du som fattas!

Du är mer än välkommen älskling! <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback