Schema

God kväll <3 vi ska strax sjunka ner i soffan och mysa till inspelade let's dance äta lite popcorn och slappa. Ätit middag gjort ett schema för dagarna tillsammans. Struktur är a och o om man är hemma såhär. Och ni behöver inte vara oroliga (: vi mår bra. Det är bara oroligt såklart. Jag är en riskmami som kan vara en sån som föder tidigare. Tiden får utvisa. Nu är vi hemma tillsammans och tar hand om varandra. Ingen av oss mår hundra. Men har man varandra klarar man det mesta. Det har vi fått bevisat gång på gång. Jag älskar dig! Så nej. Ni behöver inte vara oroliga. Vi är bara uppe i "lösa-allt-fixa-allt-få-ordning-på-allt" just nu. Men VI mår bra, Hector mår bra, zid lever rövare i magen och huset står fortfarande och ger trygghet. Vi mår bra när saker runt om kring fungerar. Vilket det börjar göra nu. Men som min mamma säger: trots allt som gått emot har vi alltid varandra, vi hittar alltid stöd och trygghet i varandra. Och vi älskar varandra! Resten löser sig alltid! Oavsett vad.

Nu ska jag sluta svamla :P och mysa med finaste sebastian! Sov så gott sen! Puss&kram


Kommentarer
Postat av: Jen Fotografi - Fotograf i Västervik

<3 Inte varit här på ett par dagar, har fullt upp, men jag har inte glömt dig <3 Puss!

2012-05-15 @ 00:53:40
URL: http://jenfotografi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback