Tyst

Va ni är tysta! Låt mig gissa.. Fint väder?! (; vi har varit ute heeeela dagen! Så skönt ute! Pysslat i trädgården, städat bort allt gult pollen och bakat grahamsbullar och två brödlimpor! Sista står i ugnen nu! Mysigt har vi haft det (: och färg har vi fått!

Ätit god ceasarsallad med egengjorda krutonger, hyvlad parmesan och knaperstekt bacon mums gott var det! Och nu har vi myskväll och tittar på Eurovision som resten av världen!

Ha en fortsatt mysig lördagskväll. Imorgon är det Morsdag och mina grabbar har hela dagen inplanterad med överraskningar mys!!! <3 det har fifflats här hemma Idag (:

Puss!


Kommentarer
Postat av: Ami

myyycket fint väder haha! samma på min blogg.. har inte ens brytt mig om att uppdatera dessa två dagar eftersom Jonatan åkte till Italien idag så ville vi ha tid med varann...

2012-05-27 @ 20:40:31
URL: http://aliveagain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback