Ute och läser

Vi sitter ute på altanen med saft, bok, teori och tidning. Hector ligger i sin vagn och leker med sin favorit leksak och ha vi slappar. Måste nöta teori nu. Vill ha körkortet tills zid kommer! Och är han lika busig som sin storebror och kommer i samma vecka som Hector kom, så är det sju veckor kvar!? Nej jag kniper! Vi började prata om inköp igår också. Ny bilbarnstol till Hector ska införskaffas, syskonvagn vet vi inte hur vi gör med. Funderar på att köpa ett till underrede till en retro vagn och ha liggdelen på ena och sittdelen på andra. Kan dock bli knepigt om jag åker till Linköping med barnen själv.. Fast äsch jag vet inte. Jag gillar inte dom nya vagnarna alls. Även fast det skulle vara mycket smidigare.. Hm. Dilemma. Och gärna tips på bra syskonvagnar ^^

Ser ut att bli en lugn dag! Det känns som jag har sommarlov från skolan och är 14 igen (; slappa dagar som vi tar som dom kommer.


Kommentarer
Postat av: Marielle

Wow vart har du köpt dem lyktorna?

2012-05-04 @ 20:21:31
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback