God kväll

Hej på er! Hoppas ni mår bra! Jag är trött! Måste vara mörkret, men ack så mysigt med kvällarna! Alla tända ljus, tekopp att värma händerna på och gosa med finaste maken!

Har precis avslutat pluggandet för ikväll och vi ska titta på film, var ett tag sen så det ska bli mysigt!

Idag hälsade vi på älsklingen på hans jobb (: det var familjedag och alla som jobbar där fick ta dit sina anhöriga. Så jag och barnen åkte dit (: det var första gången jag åkte själv någonstans med båda. Och det gick riktigt bra! Förutom att Sebastian glömt lägga ut bärselen som jag skulle ta Dorian i, haha. Jävlar va jag slet. Men lyckades på nått sätt få oss in på bussen efter att jag och Dorian hämtat Hector på dagis (; "våga vägra syskonvagn?!" Skämtade den glada busschauffören. Haha. Men vi överlevde! Och Dorian somnade på min mage och Hector satt ju i vagnen och "pratade" hej vilt med mig. Gosen! Var hur som helst riktigt kul att komma och se hur han jobbade och han blev glad att vi kom så han fick presentera oss. Barnen blev kidnappade av hans arbetskollegor (; Hector charmade som vanligt och Dorian spydde på en tjej.. Alla visar vi våra "bästa" sidor på olika sätt mohahaha. Hon såg helt förskräckt ut :P jag torkade av hans kind med min tröja och slängde ur mig "ja men jag är ju van har alltid nerspydda kläder..." Sånt är inte äckligt när det kommer från ens älsklingar, så är det (;

Sen åkte vi hem efter fika och så blev det läggdags för barnen som sover sen sju och nu mysa i soffan! Ha en fortsatt mysig kväll pussar! <3


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vad roligt att du och pojkarna åkt in till stan och hälsat på mannen/pappa Sebastian.Har ni fått ham vagnen nu?

2012-11-07 @ 23:10:29
Postat av: mimmi winter

Hahah känner igen det där med nedspydda kläder hahaha

2012-11-08 @ 09:23:07
URL: http://nattstad.se/mimmiwinter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback