Linköping

En heldag inne i Linköping blev det med finaste familjen. Där i allt kaos inne på Ikea som vi bl.a. Besökte insåg jag hur jävla lyckligt lottad jag är! Jag har verkligen kärlek runtomkring mig. och en familj. Min alldeles egna lilla familj. Lycklig! Det gäller att stanna upp och njuta big time av allt. Jag gör allt jag kan för att ta vara på mina dagar, njuta så mycket det bara går, göra saker som gör mig glad, glädjas åt barnens utveckling och framsteg och umgås med människor som ger lika mycket som dom tar. Livet är alldeles för kort för att inte göra allt för att ta vara på det som verkligen betyder någonting. Jag menar inte att man kan må bra varje dag och njuta för fullt av livet jämt. Men lika mycket som oro och ångest gnager inuti när man sjunkit djupare än djupast, lika mycket om inte mer ska man njuta av allt runtomkring i nuet när man har bra dagar. Jag har undrat länge och undrar fortfarande.. Varför tar negativa tankar större plats hos människor än positiva? Varför är vi som svampar när vi stöter på elakheter? Men har svårt att ta till oss positiva ord från någon. Still wondering..

Vi har haft en jättebra dag hur som helst och den har avslutats på bästa sätt! En god middag med min älskling, tända ljus och värmande brasa i bakgrunden. Fifaen va glad jag är över vår kamin vi satt in! Älska!

Hjärtat har bäddad rent i vår säng och tappat upp ett skumbad till mig, tända ljus och lugn stund för mig själv! Lyx!

Tack ni är finast! <3


Kommentarer
Postat av: Ann-Kristin

Jag kan bara svara för egen del, har man en gång blivit sårad är det svårt att ta nya svårigheter med jämnmod. Taggen går bara djupare för varje gång. Svårt att förklara, men du föstår säkert.Ha det gott fina familjen!!

2012-11-05 @ 22:02:14
Postat av: Amanda

Vad mysigt! Kaminen är fin såklart, men jag älskar ljuslyktorna!

2012-11-06 @ 09:58:10
Postat av: Maria

Hej Fanny!

Undrar vart du har köpt dem fina "ljusstakarna" som ser ut som flaskor?

2012-11-06 @ 16:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback